Σε μια εποχή καθολικής εξαπάτησης, το να λες την αλήθεια είναι μια επαναστατική πράξη!
Η φράση αποδίδεται από πολλούς στον George Orwell, αμφισβητείται όμως αυτή η απόδοση
Υπάρχουν τέσσερα πράγματα που κανείς μας δεν μπορεί να ανακτήσει.
Η πέτρα… αφού ριχθεί. Η λέξη… αφού ειπωθεί.
Η ευκαιρία… αφού χαθεί. Ο χρόνος… αφού περάσει.
Όσοι αδιαφορούν για τα κοινά είναι καταδικασμένοι να εξουσιάζονται πάντα από ανθρώπους κατώτερούς τους.
Πλάτων 427-347 π.χ.
Να γνωρίζουν όποιες και όποιοι με τα βιβλία τους και τις συγγραφές τους πως, ότι και να γράψουν, δεν μπορούν να αλλοιώσουν τα γεγονότα..... Δεν μπορούν να αποδομήσουν την Ιστορία του Έθνους μας, να απο-ελληνοποιήσουν το Λαό μας και ιδίως τα παιδιά μας στην κατεύθυνση των ιδεολογικών τους ανατροφών και διατροφών ή στην κατεύθυνση της παγκοσμιοποίησης. Μ. Παπαδημητρίου
Επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως Αρχαίο Ελληνικό ρητό
Ενίοτε δε, είναι μήτηρ "βαρεμάρας" και... "εκνευρισμού" Κ. Τ.
----------
Η ορθή σκέψη χάνει τη δύναμή και το κύρος της, αν την επαναλαμβάνεις πολύ συχνά" Αντρέ Μωρουά
Στον ιστότοπο του 1ου Γυμνασίου Κορωπίου βρήκαμε μια δημοσίευση που έκανε το Νοέμβριο του 2012 η Φιλόλογος Καθηγήτρια κ. Κωτούλα Ιωάννα, μας άρεσε και την μεταφέρουμε στο katafylli.gr. Η εργασία αφορούσε τα αισθήματα μαθητών της τρίτης τάξης του Γυμνασίου για την Ελλάδα, μάλιστα σε καιρούς δύσκολους για όλους μας καθώς και για τη χώρα μας.
Στην ηλικία της Γ΄ Γυμνασίου, οι μαθητές έχουν πλήρη συναίσθηση του κοινωνικού γίγνεσθαι, χωρίς να έχει αλλοτριωθεί ο ψυχικός κόσμος τους από το συμφέρον και τον ατομικισμό, γι’ αυτό θεωρούμε αξιόπιστη την κρίση τους.
Το να αποδώσει κανείς επάνω στο ξύλο με μόνα εργαλεία του ένα σκαρπέλο, ένα κοπίδι ή ένα μαχαιράκι διάφορες μορφές, τοπία, σχέδια κ.α. «πηγαίνοντας με τα νερά του ξύλου στο όρθιο και διαγώνια στο πλάγιο» θέλει έφεση στην τέχνη, μεράκι, φαντασία και δυνατότητα σύλληψης της παράστασης, υπομονή, επιμονή, περίσσεια χαρά και γενικά ηρεμία ψυχής - ηρεμία ανθρώπου. Αν έχεις αυτά μπορείς να δημιουργήσεις απίθανα έργα τέχνης επί ξύλου, απίθανα ξυλόγλυπτα!!!
«Κόκκινη κλωστή δεμένη στην ανέμη τυλιγμένη δώσ’ της κλώτσο να γυρίσει παραμύθι ν’ αρχινίσει». Το παραμύθι μας λοιπόν διαδραματίζεται γύρω από το Σουφλί και την σηροτροφία, η οποία αρχίζει όταν οι δύο μοναχοί έφεραν κρυφά στο Βυζάντιο από την Κίνα τα αβγά του μεταξοσκώληκα, μέσα στα μπαστούνια τους.
Πλησιάζουν οι ημέρες για την τέταρτη συνάντηση των μελών της Οργανωτικής Επιτροπής των Αργιθεάτικων Συλλόγων, για την επεξεργασία του καταστατικού του υπό ίδρυση δευτεροβάθμιου πολιτιστικού οργάνου της Αργιθέας, η οποία θα γίνει το Σάββατο 29 Μαρτίου 2014.
Τα τελευταία χρόνια η αβεβαιότητα για το αύριο έχει κυριαρχήσει τη ζωή μας, με σημαντικότερη αυτή της πορείας των οικονομικών μας που αρχίζει από το αν θα υπάρχει το αυριανό μεροκάματο, μέχρι τη διατήρηση της αξίας των όποιων αποταμιεύσεων μπορεί να έχει κάποιος. Χωρίς να υστερεί σε σπουδαιότητα η εξασφάλιση «των γηρατειών μας».
Η ανοιχτή επιστολή που ακολουθεί και την υπογράφει ο εκπρόσωπος της Κίνησης, συνθέτης ΘωμάςΜπακαλάκος, έχει αποδέκτες από τους απλούς φίλους της ελληνικής μουσικής, ως τον πρωθυπουργό της Ελλάδος και κάθε άλλο αξιωματούχο.
Στό τέλος της επιστολής θα βρείτε βίντεο με έργα του κ. Μπακαλάκου.
ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΛΙ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1803 – ΣΤΟ ΣΕΛΤΣΟ 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1804
Αφιέρωμα της Αδελφότητας Πηγιωτών Άρτας
Μαύρη μέρα ξημέρωσε για το Σούλι .Σαν σήμερα (12-12-2013) πριν από 210 ακριβώς χρόνια το Μαρτυρικό Σούλι μετά από σκληρή πολιορκία του Αλή πασά αναγκάζεται να υπογράψει συμφωνία με τον τύραννο κάτω από το βάρος των δεινών και της πείνας που επέφερε ο ολοσχερής αποκλεισμός του. Δεν άντεχαν άλλο πλέον. Οι καπεταναίοι του Σουλίου με επικεφαλής τους Φώτο Τζαβέλα και Νότη Μπότσαρη, βάζουν με βαριά καρδιά την υπογραφή τους σε μια συμφωνία που ο πανούργος Αλή πασάς δεν θα την σεβαστεί ποτέ.
Η δημοτική αρχή, με την οριακή πλειοψηφία του 50,8%, συμπληρώνει σχεδόν θητεία τριών χρόνων. Απομένουν μόλις 200 ημέρες για τις επερχόμενες εκλογές.
Για μας είναι υποχρέωση και ευκαιρία να «απολογηθούμε» και να λογοδοτήσουμε για το έργο μας, ως αντιπολίτευση, στο δήμο Αργιθέας.
Ο «Καλλικράτης» είχε στηριχθεί στις αυτονόητες Αρχές της έντιμης διαχείρισης, της διαφάνειας, της λογοδοσίας στον δημότη, του προγραμματισμού, την αποκέντρωση κ. α. στην προγραμματική μας διακήρυξη δεσμευτήκαμε να εφαρμόσουμε αυτές τις αυτονόητες αρχές.