16 - 03 - 2025
Είσοδος μελών

Ela na paiksoume

Γράφει ο Δημήτρης Παπακώστας

D Papakostas Αποτελεί τεκμηριωμένη άποψη και συνείδηση πια για όλους τους Καρδιτσιώτες, ότι ο κεντροβαρής νομός μας είναι Ουραγός σε τοπικό ΑΕΠ, ανάπτυξη και οδικές υποδομές, μαστίζεται από νεοφτώχεια και πληθυσμιακή συρρίκνωση, παρότι πρωτεύει σε πολιτιστική δημιουργία, αγροτική παραγωγή και δομές αλληλεγγύης.

 Οι ευθύνες των εκάστοτε κυβερνήσεων και των κοινοβουλευτικών εκπροσώπων μεγάλες, διαχρονικά και διακομματικά.

 • Εν ετει 2025 και μετά από πολλά «Ευρωπακέτα»:

 ^ Χωρίς ολοκληρωμένους άξονες προς Λάρισα (Συκεώνα), προς Άρτα (Ανθηρό - Γέφυρα Κοράκου), είσοδος Δέλτα - πόλη.

 ^ Δίχως άσφαλτο διαπεριφερειακής σύνδεσης δρόμοι (Ανατολική Αργιθέα - Βραγκιανά - Άρτα), (Αργύρι - όρια Αιτωλίας & Βραγκιανά - Ρόγκια - όρια ν Ευρυτανίας, Πετρίλο - Τροβάτο, Κατούσι Ανθηρού - Γκρόπες Τρικάλων κα).

 ^ Τριτοκοσμικό οδικό τμήμα από Μουζάκι - Ανθοχώρι - Κερασιά - Λίμνη Πλαστήρα.

 Όλοι οι επισκέπτες παρακάμπτουν το Μουζάκι από Μετέωρα / Περτούλι με προορισμό την όμορφη Λίμνη Πλαστήρα.

 @ Η διακοπή συγκοινωνίας για πολλούς μήνες λόγω επικινδυνότητας - αλλεπάλληλες διαταγές αστυνομίας - μέσω Ανθοχωρίου, αποτελεί όνειδος για το ολόκληρο το νομό Καρδίτσας και οι κυβερνητικοί παραμένουν… ατάραχοι!

 @ Χρήματα (περί τα 5.000.000€) που εξοικονομήθηκαν από κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το έτος 2018, χάθηκαν για τον άξονα Μουζακίου - Κερασιάς - Λίμνης (αιτία: οι απαλλοτριώσεις και η αδράνεια αρχών).

 Η μικρή γέφυρα «Αργύρη»/ Δρακότρυπας για δεκαετίες παρέμεινε... «αρχών 20ου αιώνα» (στενή, παλιά και επικίνδυνη) με δικαιολογία... την «διαφαινόμενη» κατασκευή Φράγματος Μουζακίου και εκτροπής νερών Αχελώου...!

 Από την δεκαετία 1980: εδώ και 40 έτη.

 ^ Έπρεπε να επιπέσουν επί των... κεφαλών μας οι κυκλώνες: Ιανός & Ντάνιελ, να ανατραπεί το 13χρονο “καθεστώς“ της απελθούσας περιφ αρχής, για να σχεδιαστεί μια Νέα σύγχρονη ασφαλής Γέφυρα στον άξονα «Καρδίτσα - Μουζάκι- Δυτ Αργιθέα - Αρτα».

 •• Ενώ το Φράγμα Μεσοχώρας Τρικάλων είναι έτοιμο κατά 95-99%, η παρούσα κυβέρνηση από το 2019 αρνείται να το ολοκληρώσει και να λειτουργήσει το Υδροηλεκτρικό παρά τις πολλές επισκέψεις του ίδιου του ΠΘ.

 Συνάγεται αβίαστα ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση ούτε για τα εξαγγελλόμενα Φράγματα / έργα μεταφοράς νερών άνω Ρου Αχελώου (Συκιά - Μουζάκι - Πύλη), ούτε για την Ανάπτυξη του νομού μας συνολικά.

 @ Απλά... κοσκινίζουν διαρκώς, χωρίς στόχο να... ζυμώσουν!

 Μέσα σ’ αυτό το “φάσμα απογοήτευσης” ο δρόμος που θα συνδέσει τα ορεινά Τρικάλων, τα Μετέωρα με Λίμνη Πλαστήρα μέσω Μουζακίου - που θα ωθήσει σε ανάπτυξη και δημογραφική αναστροφή - παραμένει ημιτελής και ουσιαστικά απροσπέλαστος.

 Μάλιστα, πρόσφατα, τίθεται και ζήτημα “Επαναχάραξής” του - χωρίς χρονοδιάγραμμα, χρηματοδότηση και σαφές σχέδιο - λόγω... της “διαφαινόμενης” κατασκευής (πότε; από ποιόν και με ποιό χρηματοδοτικό πλαίσιο;) του «φράγματος» Μουζακίου...

 Κλασσική μέθοδος: η μπάλα στην κερκίδα!

 ••• Θα μας εξηγήσει κάποιος ειδήμων;

 Οι ορεινοί Αργιθεάτες λένε την σοφή παροιμία: «ακόμη δεν τον είδαμε... Γιάννη τον εβγάλανε»…

 @ Η Καρδίτσα - ορεινή / πεδινή/ αστικά - χρειάζεται ένα ισχυρό σοκ για να πετύχει την επανεκκίνηση και το αναγκαίο άλμα!

 ^ Η ορεινή Αργιθέα περιμένει, μάταια ως φαίνεται, από το 1990 - πάνω από 30 χρόνια - την ολοκλήρωση Φράγματος Συκιάς (εκτελεσμένο κατά 70% ως τώρα), την περιβόητη κοιλαδογέφυρα στο Ρέμα Πετρωτού, την οδική σήραγγα Τυμπάνου...

 Αλλά ο αγώνας θα συνεχιστεί! Το αξίζουν οι νεώτερες γενιές μας...

Δημήτρης Παπακώστας 29-1-2025

Νομικός - Αιρετός ΤΑ Αχελώου Θεσσαλίας

 

Gia koinonika diktia
   
Θα μας βρείτε και στα κοινωνικά δίκτυα:
 
03 F B
 
02_Twitter_2.jpg
 
04 Youtube 05 flickr
                 

   

 

Ο καιρός στο Καταφύλλι

Koumpouriana

Σελίδες μελών
Δι@ύγεια - Δήμος Αργιθέας
Δήμος Αργιθέας
Τελευταία άρθρα