Κοντεύουν δύο χρόνια από το καταστροφικό πέρασμα του Ιανού. Δύο χρόνια με πολλές υποσχέσεις, «μισές» αποζημιώσεις και αργό ως καθόλου έργο.
«Άμεση αποκατάσταση», έλεγε ο Μητσοτάκης στην Καρδίτσα μετά την καταστροφή (2020).
«Ξεκινούν τα έργα αποκατάστασης των ζημιών στις οδικές υποδομές και τις γέφυρες», υποσχόταν ο Καραμανλής στη Βουλή, τέτοιες μέρες πέρυσι (2021).
«Στα 800 εκατ. ευρώ οι παρεμβάσεις», πανηγύριζε ο Τσιάρας και το πολυπληθές κυβερνητικό κλιμάκιο πριν ένα μήνα στην Καρδίτσα (2022).
Βρέθηκα στο Βλάσι, στην Ανατολική Αργιθέα, 12 μέρες μετά τον Ιανό, στις 30 Σεπτεμβρίου 2020.
Και πάλι, προχθές, στις 23 Ιουλίου 2022.
Και τότε και τώρα κράτησα τεκμήρια (φωτογραφικά).
Η γέφυρα παραμένει στην ίδια ρημαγμένη κατάσταση. Η νέα αγνοείται. Η πρόσβαση από το ποτάμι είναι απαγορευτική και επικίνδυνη.
Ούτε η κυβέρνηση Μητσοτάκη ούτε ο - κατά Κωτσό - «Άγιος Ιανός» έβαλαν το χέρι τους.
Το έργο των Μητσοτάκη - Καραμανλή… δεν υπάρχει! Στην κυριολεξία δεν υπάρχει.
Οι φωτογραφίες είναι αδιάψευστος μάρτυρας.
«Μαρτυρούν» οι κάτοικοι της Ανατολικής Αργιθέας και θα συνεχίσουν να το κάνουν. Δυστυχώς.
*Ο Κωνσταντίνος Αγόρης είναι μέλος της Ν.Ε. Καρδίτσας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, δημοσιογράφος, οικονομολόγος