Εκτύπωση

Γράφει ο Δημήτρης Παπακώστας

Leoforeio 1 Είχα την τύχη σήμερα να κατέβω από τα ορεινά χωριά Αργιθέας στον κάμπο με το σύγχρονο λεωφορείο ΚΤΕΛ Καρδίτσας.

 Άνετο ταξίδι, καθαρό περιβάλλον, κλιματισμός και άριστη η οδήγηση του φίλου Κώστα Λιάσκου.

 Με κανονική ταχύτητα και καλό οδικό, ιδίως μετά τη διασταύρωση Ανθηρού έως Τύμπανο, όπου η εργολήπτρια εταιρία Τέρνα ΑΕ πραγματοποιεί πολύ καλό έργο με νέα ασφαλή βατότητα και αποκατάσταση οδοστρώματος (πίσσα, οχετοί, τοιχεία κα).

 Η ενίσχυση από το Υπ. υποδομών (143 εκατομμύρια ευρώ) λόγω Ιανού 2020 και η επίβλεψη από τις τεχνικές υπηρεσίες του Υπουργείου, δείχνει το έμπρακτο ενδιαφέρον της Πολιτείας και Κυβέρνησης προς την ορεινή Ελλάδα.

 Αποδεικνύει και το… έλλειμμα των τοπικών Τεχνικών υπηρεσιών, οι οποίες παρά τη φιλοτιμία των μηχανικών και επιστημόνων, μένουν κολλημένες στην… παρακμή, εξαιτίας των γνωστών αγκυλώσεων και χρόνιων διαπλοκών, με κύρια ευθύνη πολιτική της θεσσαλικής ηγεσίας που δεν νοιάζεται για τις απόμακρες, μειονεκτικές περιοχές και ιδιαίτερα το νομό Καρδίτσας (ημιτελές Διοικητήριο, μη ολοκλήρωση άξονα Καρδίτσας - Λάρισα / Συκεώνα, γέφυρα Ρογκάκια, χωματόδρομοι σε Ρόγκια, Αργύρι, Β μάραθο, χωριά Ιτάμου, παραμεγδόβιο άξονα, σήραγγες Συκιάς Αργιθέας κλπ

 Μεγάλα έργα Αχελώου, φράγμα Συκιάς, Μουζακίου κα…).

 Όμως την υστέρηση αυτή, την άνιση μεταχείριση τη χρεώνεται η ίδια η κυβέρνηση ΝΔ, οι κοινοβουλευτικοί μας.

 @ Η συγκοινωνία είναι δημόσιο αγαθό πρέπει να στηριχτεί από κόσμο και δημοτική αρχή. Να ανασχεδιαστούν τα δρομολόγια, όχι να αραιώσουν λόγω χειμώνα.

 Υποχρέωση του ΔΣ Αργιθέας να συζητήσει το θέμα σύντομα.

 Το κράτος επιδοτεί το ΚΤΕΛ για συγκοινωνία στα ορεινά άγονα μέρη.

 Το ίδιο οφείλει και το Δημοτικό Ταμείο υπέρ δημοτών και υπαλλήλων του.

 Αξίζουν συγχαρητήρια στο ΚΤΕΛ Καρδίτσας για πρόοδο και έργο του.

Δημήτρης Παπακώστας 13-9-22
Φωτογραφίες: Δημήτρης Παπακώστας

 

Gia koinonika diktia
Θα μας βρείτε και στα κοινωνικά δίκτυα:
 
01 Masthead
 
02 Twitter 2
 
03 F B
 
04 Youtube   05 flickr