Σε μια εποχή καθολικής εξαπάτησης, το να λες την αλήθεια είναι μια επαναστατική πράξη!
Η φράση αποδίδεται από πολλούς στον George Orwell, αμφισβητείται όμως αυτή η απόδοση
Όσοι αδιαφορούν για τα κοινά είναι καταδικασμένοι να εξουσιάζονται πάντα από ανθρώπους κατώτερούς τους.
Πλάτων 427-347 π.χ.
Να γνωρίζουν όποιες και όποιοι με τα βιβλία τους και τις συγγραφές τους πως, ότι και να γράψουν, δεν μπορούν να αλλοιώσουν τα γεγονότα..... Δεν μπορούν να αποδομήσουν την Ιστορία του Έθνους μας, να απο-ελληνοποιήσουν το Λαό μας και ιδίως τα παιδιά μας στην κατεύθυνση των ιδεολογικών τους ανατροφών και διατροφών ή στην κατεύθυνση της παγκοσμιοποίησης. Μ. Παπαδημητρίου
Επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως Αρχαίο Ελληνικό ρητό
Ενίοτε δε, είναι μήτηρ "βαρεμάρας" και... "εκνευρισμού" Κ. Τ.
----------
Η ορθή σκέψη χάνει τη δύναμή και το κύρος της, αν την επαναλαμβάνεις πολύ συχνά" Αντρέ Μωρουά
Άνθρωπος που αγνοεί την ιστορία του, τις παραδόσεις και τα έθιμά του,
Θαύμα!!! Τα όρια Βραγκιανών πριν την Γέφυρα Αμπέλια..
Λεπτομέρειες
Γράφει ο Δημήτρης Παπακώστας
Προφανώς ως πράξη αντίστασης στην εγκατάλειψη από την Περιφέρεια Θεσσαλίας του χωματόδρομου 6 χλμ από Ρόγκια έως Ευρυτανία, οι τοπικοί άρχοντες τοποθέτησαν πινακίδα: «Βραγκιανά - τέλος» στη Γέφυρα Μπρίτσιου (Αποθήκη) αφήνοντας τους συνοικισμούς που δεν έχουν άσφαλτο: Σπαρτήσι Πέτρες Σταυροπήκι Ρόγκια εκτός Ορίων κοινότητας Θεσσαλικών Βραγκιανών, κάτι σαν λωρίδα Γάζας - Ντονπάς Κριμαίας ή γκρίζες ζώνες πελάγους...
• Με την «έξυπνη» κίνηση αυτή ελπίζουμε η Ηγεσία Θεσσαλίας να κινηθεί φτιάξει την ασφαλτόστρωση 6χλμ και τα όρια Θεσσαλίας να φτάσουν ξανά στα Ρόγκια!
• Να επισκεφθεί την κοιλάδα Αχελώου ο Περιφερειάρχης σύντομα.
Κοκορέτσι στη σούφλα για το Πάσχα - όλη η διαδικασία βήμα βήμα
Λεπτομέρειες
ΕΠΠΙ-ΔΡΟΥΜΕ ΑΜΚΕ
Το κοκορέτσι συνοδεύει πάντα το αρνί του Πάσχα και συνήθως σερβίρεται ως ορεκτικό, κομμένο σε φέτες.
Το κοκορέτσι κι η γαρδούμπα ήταν γεύση γνωστή από την αρχαιότητα και τα χρόνια του Ομήρου. Οι αρχαίοι Έλληνες έτρωγαν από τότε το σημερινό κοκορέτσι και το ονομάτιζαν "πλεκτή" λόγω της πλέξης που έχει ολόγυρά του.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι παρασκευής του κοκορετσιού.
Στον Εμπεσό του ορεινού Βάλτου Αιτωλοακαρνανίας, μας υποδέχεται ο Παύλος, λάτρης του καλού φαγητού, και μας περιγράφει πώς φτιάχνει εκείνος για την οικογένειά του και τους φίλους του, το κλασικό κοκορέτσι της Λαμπρής.
Γράφει ο Στέφανος Γ. Κούτρας Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Πρόεδρος «Πανθεσσαλικής Στέγης»
Η Ανθρώπινη κακία και τα συμφέροντα των λίγων έφεραν στον Σταυρό ακόμη και τον Υιό του Θεού. Η Σταύρωση εκφράζει τη νίκη του Θανάτου αλλά και τη χαραυγή της ζωής. Θεωρείται το αποκορύφωμα του πόνου αλλά μαζί και η πηγή της ελπίδας.
Ο Χριστός Σταυρώθηκε αγόγγυστα και μακρόθυμα για να άνοιξη το δρόμο της Ανάστασης στους πολλούς, γιατί κανένας κοινός θνητός δεν είχε τη δύναμη να πράξη αυτό.
Ο Σταυρικός Θάνατος του Χριστού ήταν προαποφασισμένος, το δικαστήριο του Άννα του
Κωνσταντίνος Αγόρης: Το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. και η κάλπη της 15ης Μαΐου δίνουν μήνυμα πολιτικής αλλαγής
Λεπτομέρειες
*Άρθρο του υπεύθυνου Τύπου της Ν.Ε. Καρδίτσας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία
Το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία αποτέλεσε, αναμφίβολα, μία πολιτική τομή. Τόσο για το ίδιο το κόμμα και τον αριστερό και προοδευτικό χώρο όσο και για τα πολιτικά πράγματα στη χώρα και την πορεία αυτής το επόμενο διάστημα.
Το κόμμα επέδειξε, μέσα από τη διαδικασία, πολιτική αυτοπεποίθηση, πάθος, αγωνιστικότητα και αποφασιστικότητα. Έστειλε μήνυμα δημοκρατικής λειτουργίας, πολιτικής ετοιμότητας και ισχύος. Παρουσίασε τα χαρακτηριστικά της σύγχρονης αριστεράς και θορύβησε τους πολιτικούς του αντιπάλους.
Θεολογικό σχόλιο στο περιεχόμενο και τα νοήματα της Μεγάλης Παρασκευής
Γράφει ο Λάμπρος Κ. Σκόντζος, Θεολόγος - Καθηγητής
«Τη Αγία και Μεγάλη Παρασκευή τα άγια και σωτήρια και φρικτά Πάθη του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού επιτελούμεν΄ τους εμπτυσμούς, τα ραπίσματα, τα κολαφίσματα, τας ύβρεις, τους γέλωτας, την πορφυράν χλαίναν, τον κάλαμον, τον σπόγγον, το όξος, τους ήλους, την λόγχην και προ πάντων τον σταυρόν και τον θάνατον, α δι’ ημάς κατεδέξατο΄ έτι δε και την του ευγνώμονος ληστού, του συσταυρωθέντος αυτώ, σωτήριον εν τω σταυρώ ομολογίαν». Το ιερό συναξάρι της αγίας αυτής ημέρας αναφέρει με λεπτομέρεια τι τιμούμε και προσκυνάμε αυτή την αγία ημέρα.
Πάσχα στο χωριό - βάφουμε κόκκινα αυγά και φτιάχνουμε κουλουράκια
Λεπτομέρειες
ΕΠΠΙ-ΔΡΟΥΜΕ ΑΜΚΕ
Για τη Διατήρηση και Διάδοση των Ελληνικών Παραδόσεων και Εθίμων και την διάσωση του πολιτιστικού μας αποθέματος γυρίζουμε στα χωριά μας και καταγράφουμε την άυλη πολιτιστική μας κληρονομιά που κινδυνεύει και βρίσκεται υπό απειλή, εξαιτίας της παγκοσμιοποίησης.
Για να θυμούνται οι μεγαλύτεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι, σ ένα ταξίδι γεμάτο γλυκές θύμησες και νοσταλγία, στο χωριό Καλύβια Αιτωλοακαρνανίας μας υποδέχονται οι γυναίκες του χωριού και μας θυμίζουν τα έθιμα του Πάσχα, όπως διατηρούνται ακόμη και σήμερα στο χωριό τους.
Τα έθιμα, οι παραδόσεις μας, η διατροφική μας κληρονομιά, η ιστορία και ο πολιτισμός μας- είναι στοιχεία που
22 Απρ: Η Ημέρα της Γης καθιερώθηκε το 1970, στις ΗΠΑ και σηματοδοτεί τη γένεση του σύγχρονου περιβαλλοντικού κινήματος. Το 2009 ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών όρισε τις 22 Απρ ως «Διεθνή Ημέρα της Μητέρας Γης».
Σήμερα, την Διεθνή Ημέρα της Γης τιμούν περισσότερες από 190 χώρες (στον ΟΗΕ συμμετέχουν 193 χώρες, με 210 περίπου αντιπροσωπείες) και γιορτάζεται από περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ανθρώπους κάθε χρόνο, οι οποίοι στέλνουν το μήνυμα στις κυβερνήσεις και στους συνανθρώπους τους ότι η μάχη υπέρ του περιβάλλοντος είναι αναγκαία, είναι μάχη υπέρ του μέλλοντος της Γης, και του δικού μας μέλλοντος.
Στον θάνατο όλοι ίσοι! «Άραγε τις εστί; Βασιλεύς ή Στρατιώτης; Δίκαιος ή Αμαρτωλός;
Λεπτομέρειες
Γράφει ο Δημήτρης Παπακώστας
Μ Πέμπτη και ο Ιησούς:
«Σημερον κρεμάται επί ξύλου, Ο εν ύδασιν την Γην κρεμάσας, ράπισμα κατεδέξατο...», οι ψυχές των κεκοιμημένων προγόνων - έλεγε η γιαγιά Φανιώ - έβγαιναν στον κόσμο και στον Άγιο Δημήτριο πήγαινε ψυχόσταρο και ατελείωτα κεριά αναμμένα σε όλο το δάπεδο και μανουάλια...
@ Η καρδιά των Χριστιανών μελαγχολεί τις μέρες των Παθών του Ιησού, αλλά και η προσμονή φουντώνει προ του χαρμόσυνου της Ανάστασης του Κυρίου, που πρώτες βίωσαν και έμαθαν οι Γυναίκες -Μαθήτριες Του, η Μαρία η Μαγδαληνή (από τα Μάγδαλα), η Ιωάννα, η Μαρία η μητέρα του Ιακώβου.
Ομοφωνία στο ΔΣ Αργιθέας: Οι εταιρίες έργων ΑΠΕ να μην απαξιώνουν τον ορεινό Δήμο - Στόχος οι σοβαρές επενδύσεις
Λεπτομέρειες
Γράφει ο Δημήτρης Παπακώστας
Σύμφωνα με το έγκυρο ρεπορτάζ του Κωστή Κριτσιάνη, όλοι οι Αιρετοί ΔΣ Αργιθέας καταψήφισαν την ΜΠΕ του υπό σχεδιασμό Αιολικού έργου στη θέση «Σπιτάκι», στα δάση - Μεσοβουνίου /Πετροχωρίου / Κουμπουριανών / Καρυάς - για βάσιμους λόγους:
^ Μη ενημέρωση από Επενδύτρια Εταιρία - Ελλείψεις σοβαρές (έκταση - όχι από δασολόγο κλπ) στη μελέτη.
^ Η φερόμενη έκταση εργοταξίου δεν είναι 78 στρέμματα, αλλά μεγαλύτερη, όπως τεκμηριωμένα αναφέρει το αρμόδιο Δασαρχείο Μουζακίου.
• Η Αντιπολίτευση υπογράμμισε όλες αυτές τις παραλείψεις, όπως και ο Εισηγητής Αντιδήμαρχος.