19 - 04 - 2018
Καταφύλλι
Σύλλογοι
Είσοδος μελών
Συνδεδεμένοι χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 249 επισκέπτες και κανένα μέλος

Παραπομπές
Ενημέρωση - ψυχαγωγία

Απάντηση του δημάρχου Μουζακίου, κ. Γ. Κωτσού, σε άρθρο της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ κας Π. Βράντζα για τον νέο οδικό άξονα Μουζάκι - Λίμνη Πλαστήρα.

Kotsos GeorgeΗ προπαγανδιστική, σχεδόν Γκεμπελίστικη τακτική που ακολουθεί ο ΣΥΡΙΖΑ σε όλη την διάρκεια της κυβερνητικής του θητείας φτάνει πλέον στα όρια της φαιδρότητας και δυστυχώς έχει συμπαρασύρει στην επικοινωνιακή της άβυσσο, πολλά πολιτικά στελέχη του όπως η συνδημότισσά μου Βουλευτής κ. Παναγιώτα Βράντζα!

Ειλικρινά δεν περίμενα ότι μια νέα πολιτικός (που «ευαγγελίζεται» απεξάρτηση από τον παλαιοκομματισμό) θα υπέκυπτε στις «σειρήνες» της εξουσίας και θα προσπαθούσε να παραποιήσει τόσο προκλητικά την πραγματικότητα σε σχέση με την πορεία υλοποίησης του νέου οδικού άξονα Μουζάκι - Λίμνη Πλαστήρα!

Άλλη ήταν η εικόνα που είχε προσπαθήσει να φιλοτεχνήσει στην Καρδιτσιώτικη κοινωνία (εκείνη της μετριοπαθούς πολιτικού) και λυπούμαι πολύ που μικροκομματικές επιδιώξεις την υποχρέωσαν να δείξει τον πραγματικό της εαυτό.

Εν προκειμένω βέβαια, εκπλήσσομαι και για την αναίτια επίθεσή της εναντίον μου, με την οποία - ισοπεδώνοντας επίπονες προσπάθειες πολλών ετών του Δήμου Μουζακίου - επιχειρεί εμφανώς να προσεταιριστεί την υλοποίηση ενός μεγάλου αναπτυξιακού έργου, για τα οποία (έργα) όπως εμφατικά δήλωσε πρόσφατα ο «σύντροφός» της Υπουργός Υποδομών κ. Χρ. Σπίρτζης… «δεν ανήκουν σε κανένα Υπουργό, σε καμία κυβέρνηση, σε κανένα Δήμαρχο και Περιφερειάρχη, παρά μόνο στον ελληνικό λαό που φορολογείται και πρέπει να απολαμβάνει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες».

Ας θυμίσω όμως με κάθε λεπτομέρεια, σε όσες και όσους έχουν κομματικά διαμορφωμένη κοντή μνήμη, το πραγματικό ιστορικό προώθησης προς κατασκευή του έργου της νέας Οδού Μουζάκι - Λίμνη Πλαστήρα και ο κόσμος ας βγάλει τα συμπεράσματά του…

Για τον άξονα Μουζακίου - Λίμνης Πλαστήρα, υπάρχει έτοιμη μελέτη στην Περιφέρεια Θεσσαλίας που το 2007, επί κυβερνήσεως της Νέας Δημοκρατίας, με πρωτοβουλία του πρώην Προέδρου της Βουλής και τότε Υπουργού Ανάπτυξης κ. Δημητρίου Σιούφα, εντάχθηκε στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα ΕΑΠΝΑ ΙΙ με προϋπολογισμό έργου 8.500.000 ευρώ.

Η εν λόγω μελέτη αφορά την οδική σύνδεση της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Μουζακίου με τη Λίμνη Νικολάου Πλαστήρα δια μέσου της δευτερεύουσας επαρχιακής οδού αριθμ. 10 «Μουζάκι - Πεζούλα - Καστανιά από Γεφύρας Καραϊσκάκη επαρχ. οδού 3 και διά Μακράς Ράχης, Κερασιάς, Νεοχωρίου, Μπελοκομήτη και φράγματος Μέγδοβα.

Συγκεκριμένα, μελετήθηκε τμήμα οδού μήκους 9,21 χλμ., που ξεκινά από τη Χ. Θ. 1+400 του υφιστάμενου δρόμου Μουζάκι - Κρυοπηγή - Ανθοχώρι - Κερασιά και συνδέεται με κόμβο με το οδικό κύκλωμα της Λίμνης Πλαστήρα (νέος δρόμος Μορφοβούνι - Κρυονέρι), περίπου 3 χλμ. πριν το Δ. Δ. Κερασιάς. Εφαρμόστηκε η διατομή οδού τύπου ‘ε2’ κατά ΟΜΟΕ-Δ, πλάτους οδοστρώματος 6,50 μ.

Η μελέτη χρηματοδοτήθηκε από πιστώσεις του Προγράμματος «ΕΑΠΝΑ/2» με δαπάνη 200.761,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.

Η ανάθεση της μελέτης προκηρύχθηκε με τη διαδικασία του άρθρου 5, παρ. 4 & του άρθρου 6 του Ν.3316/05 περί μελετών, δηλαδή ενιαία προκήρυξη της προκαταρκτικής και της οριστικής μελέτης, με παράλειψη του ενδιάμεσου σταδίου (προμελέτη). Ο Φάκελος Έργου και η Συγγραφή Υποχρεώσεων εγκρίθηκαν με την αριθμ. 8/56/14-06-2007 απόφαση της Ν.Ε. της Ν.Α. Καρδίτσας. Η διάθεση της πίστωσης και η έγκριση των όρων αποφασίστηκαν με την αριθμ. 18/152/06-11-2007 απόφαση του Ν.Σ. της Ν.Α. Καρδίτσας.

Μετά τις διαδικασίες του διαγωνισμού, υπογράφηκαν οι συμβάσεις με τους τρεις αναδόχους των προκαταρκτικών μελετών στις 06.10.2008. Η παράδοση των προκαταρκτικών μελετών έγινε στις 07.01.2009, ακολούθησε η αξιολόγηση και βαθμολόγησή τους και στη συνέχεια το ανοιγμάτων οικονομικών προσφορών. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε στις 16.04.2009.

Η οριστική μελέτη ανατέθηκε με την αριθμ. 6/62/30.04.2009 απόφαση του Ν.Σ. της Ν.Α. Καρδίτσας στη σύμπραξη γραφείων μελετών «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΘΩΜΑΣ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΙΣΤΡΙΚΑΣ - ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΙΑΛΙΑΡΗΣ - ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ». Με την ίδια απόφαση έγινε έγκριση και παραλαβή της προκαταρκτικής μελέτης (αναγνωριστική μελέτη οδοποιίας και αναγνωριστική γεωλογική μελέτη). Η σύμβαση υπογράφηκε στις 18-06-2009 στο ποσό των 200.761,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ με συμβατική προθεσμία περάτωσης 6 μήνες, χωρίς τις καθυστερήσεις λόγω γνωμοδοτήσεων και εγκρίσεων των Υπηρεσιών.

Η ΠΠΕ εγκρίθηκε (θετική γνωμοδότηση) στις 26.10.2009. Η Τοπογραφική μελέτη της Οδού παραδόθηκε στις 16-12-2009 και εγκρίθηκε με την αριθμ. 6/64/26.05.2010 απόφαση του Ν.Σ. της Ν.Α. Καρδίτσας.

Στις 19.02.2010 υποβλήθηκε η οριστική συγκοινωνιακή μελέτη, στις 01.03.2010 η οριστική γεωλογική μελέτη και στις 12.04.2010 υποβλήθηκε η ΜΠΕ. Οι περιβαλλοντικοί όροι του έργου εγκρίθηκαν με την αριθμ. 9003/195505/17.12.2010 (κοιν. 23.12.2010) απόφαση της Γ.Γ. Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Η μελέτη ήταν πια έτοιμη προς εφαρμογή, αλλά δυστυχώς για το έργο και φυσικά για όλους τους Έλληνες, μεσολαβεί το ξέσπασμα της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που ανέτρεψε όχι μόνο κυβερνήσεις, αλλά και ολόκληρο το οικονομικό και πολιτικό στάτους της χώρας μας.

Αφορμή για την επαναφορά της υλοποίησής του στο προσκήνιο, αποτέλεσε η επιστολή που με τον Δήμαρχο Λίμνης Πλαστήρα κ. Δημήτρη Τσιαντή, από κοινού συντάξαμε και στείλαμε στον Γενικό Γραμματέα Υποδομών κ. Γιώργο Δέδε τον Οκτώβριο του 2016, εκφράζοντας τον προβληματισμό μας διότι στις ανακοινώσεις έργων που έκανε μερικές ημέρες ενωρίτερα σε επίσκεψή του στην Καρδίτσα, δεν είχε συμπεριλάβει την κατασκευή του άξονα Μουζάκι - Λίμνη Πλαστήρα, παρά την ύπαρξη ώριμης μελέτης.

Και πώς να το κάνει βέβαια, αφού προφανώς μέχρι τότε, κανείς δεν τον είχε ενημερώσει σχετικά!

Όσο για τον ισχυρισμό της Βουλευτή ότι «από το 2016 οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Καρδίτσας και Τρικάλων, αρχικά με κοινή επιστολή τους και με συναντήσεις τους στη συνέχεια με τον Υπουργό Υποδομών, εξήγησαν την σπουδαιότητα αυτού του δρόμου για την περιοχή, με αποτέλεσμα τελικά το έργο να ενταχθεί στο πενιχρό λόγω κρίσης ΠΔΕ 2017»… Αναρωτιέμαι, γιατί δεν ανέφερε τίποτα σχετικό γι’ αυτές τις επαφές και το παραπάνω ισχυριζόμενο αποτέλεσμά τους, η ανακοίνωση τύπου της Ν.Ε. Καρδίτσας του ΣΥΡΙΖΑ για την συνάντηση που έγινε στην Αθήνα, στις 26 Ιανουαρίου 2017, μεταξύ των τοπικών βουλευτών και άλλων στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, με τον Γ. Γρ. Υποδομών κ. Γ. Δέδε σχετικά με τα αρδευτικά - εγγειοβελτιωτικά και τα μεγάλα έργα υποδομής της Καρδίτσας;

Το μόνο που μπορώ να συμπεράνω είναι ότι με την επιστολή διαμαρτυρίας του Οκτωβρίου2016, «πιάστηκαν αδιάβαστοι»!

Ο χρόνος δεν τους έφτανε να συνεννοηθούν και να ενημερωθούν λεπτομερώς για την υπάρχουσα μελέτη και τις δυνατότητες υλοποίησης του έργου (τι πρωτότυπο για αυτή την κυβέρνηση), οπότε πήγε στράφι και η επίσκεψη του Υπουργού Υποδομών κ. Χρ. Σπίρτζη το διήμερο 29 - 30 Ιανουαρίου 2017στην Καρδίτσα, όπου τήρησε σιγήν για το δρόμο Μουζάκι - Λίμνη Πλαστήρα.

Ευτυχώς εδέησαν να κάνουν επιτέλους μια πράγματι πολύ θετική εξαγγελία για τη χρηματοδότηση του έργου μετά από 9 ολόκληρους μήνες, δια στόματος του Πρωθυπουργού κ. Αλέξη Τσίπρα, τον περασμένο Οκτώβριο στο Αναπτυξιακό Συνέδριο της Λάρισας! Κι’ αυτό για να καταλαγιάσουν τις έντονες αντιδράσεις μας και την λαϊκή κατακραυγή για την απαράδεκτη απόφασή τους να μην ολοκληρωθούν τα έργα μεταφοράς νερού από τον Αχελώο.

Επιδίωξη της νέας όχλησής μου στον Υπουργό, η οποία έγινε παρουσία της κ. Βράντζα στο περιθώριο της τελετής παράδοσης του Α’ τμήματος του Ε65, ήταν ακριβώς η εξασφάλιση ότι η Πρωθυπουργική εξαγγελία θα γίνει σύντομα πράξη και δεν θα παραμείνει μόνο γραμμένη στα κατάστιχα των συνεδριακών πρακτικών, ως ένα ακόμη φτηνό κυβερνητικό επικοινωνιακό αντίβαρο!

Μπορεί να τους χάλασα τα σχέδια δημοσιοποιώντας την παρέμβασή μου, όμως είχα υποχρέωση να το κάνω απέναντι στις συνδημότισσες και τους συνδημότες μου, στους οποίους πάντα λογοδοτώ για τα πεπραγμένα μας ως Δημοτική Αρχή και με έχουν περιβάλλει με την εμπιστοσύνη τους, εκλέγοντας με στο αξίωμα του Δημάρχου Μουζακίου συνεχώς τα τελευταία 16 χρόνια.

Βλέπω ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα ότι αυτό δεν μπορούν να το δεχθούν η κ. Βράντζα και άλλοι «σύντροφοί» της… Προτείνω να προσαρμοστούν επιτέλους στην πραγματικότητα, να πάψουν να εκτίθενται στους πολίτες εγκαταλείποντας τα ατυχέστατα επικοινωνιακά τερτίπια που χρησιμοποιούν εναντίον μου και να συμφιλιωθούν με το γεγονός ότι η εμβάθυνση της ενασχόλησής μου με τα κοινά για την διεκδίκηση των δικαίων του τόπου μας, αποτελεί βασική επιδίωξη της πολιτικής μου σταδιοδρομίας και δεν αλλάζει.

Ο καιρός στο Καταφύλλι
Σελίδες μελών
Τυχαία εικόνα
P_501_Img094.jpg
Πρωτοσέλιδα
Δι@ύγεια - Δήμος Αργιθέας
Δήμος Αργιθέας
Εκλογές Σεπτ. 2015
Εκλογές 2014
Εκλογές 2012
Εκλογές 2010
Τελευταία άρθρα
Δημοφιλή άρθρα