s70 smart

Koumpouriana

19 - 08 - 2019
Καταφύλλι
Σύλλογοι
Είσοδος μελών
Συνδεδεμένοι χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 58 επισκέπτες και κανένα μέλος

Παραπομπές
Ενημέρωση - ψυχαγωγία

Ela na paiksoume

Adelfotita PigiotonΜε επιστολή της η Αδελφότητα Πηγιωτών Άρτας προς τους δήμους Γ. Καραϊσκάκη και Αργιθέας, την οποία κοινοποιεί στις Περιφέρειες Θεσσαλίας και Ηπείρου, καθώς και στις Αντιπεριφέρειες Καρδίτσας και Άρτας, επισημαίνει τις δυσκολίες οδικής πρόσβασης που θα αντιμετωπίσουν οι κάτοικοι των περιοχών, που χρησιμοποιούν την επαρχιακή οδό Μουζακίου Καρδίτσας - γέφυρα Κοράκου, με την εκτροπή της κυκλοφορίας για τη συντήρησή της και προτείνει εναλλακτική λύση.

Η επιστολή έχει ως εξής:

Ενημερωθήκαμε ότι στο αμέσως προσεχές διάστημα, η Αντιπεριφέρεια Καρδίτσας προτίθεται να εκτελέσει έργα βελτίωσης της Επαρχιακής οδού Καρδίτσας Μουζακίου - Γέφυρας Κοράκου - Άρτας , χαρακτηρισμένης και ως Οδός Εθνικής σημασίας. Αυτά μάλλον αφορούν κατά βάσιν κατασκευή τσιμεντογέφυρας στο Ξερολάγκαδο Πετρωτού και έργα συντήρησης στις σήραγγες Ντρασκού στα “Πέντε Αδέρφια” Πετρωτού στον Δήμο Αργιθέας, πριν από τη Γέφυρα Κοράκου. Πληροφορηθήκαμε δε - αν είναι όντως αληθές - ότι για την διευκόλυνση εκτέλεσης των έργων αυτών προτίθεται για το τμήμα της οδού Ξερολάγκαδο - Γέφυρα Κοράκου να εκτρέψει την κυκλοφορία των οχημάτων που κατευθύνονται προς Γέφυρα Κοράκου για διάστημα περίπου δύο μηνών διακεκομμένα χρονικά διαστήματα κατά βάσιν καθημερινές ημέρες ανάλογα με την πρόοδο των εργασιών.

Για τον λόγο αυτό άρχισαν εργασίες βελτίωσης της εναλλακτικής αυτής διαδρομής. Υπάρχει σκέψη - πρόθεση των αρμοδίων αρχών της Καρδίτσας τα οχήματα που κατευθύνονται από και προς το Μουζάκι δια της Γέφυρας Κοράκου και διέρχονται των σημείων εκτέλεσης των έργων, να χρησιμοποιούν την οδική πρόσβαση Μουζάκι- Μονή Σπηλιάς - Μάραθο Καρδίτσας - Γέφυρα Κοράκου συνολικού μήκους 75 χιλιομέτρων εκ των οποίων τα 25 χιλιόμετρα από Μονή Σπηλιάς μέχρι το Μάραθο Καρδίτσας, είναι χωματόδρομος.

Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να δημιουργήσει αφόρητη ταλαιπωρία για τους χρησιμοποιούντες τον δρόμο αυτόν. Για μια διαδρομή πέντε (5) χιλιομ. από Ξερολάγκαδο Πετρωτού μέχρι Γέφυρα Κοράκου, θα χρησιμοποιούν την εναλλακτική διαδρομή των 75 χιλιομέτρων, χωρίς καμία οδική ασφάλεια στο χωμάτινο τμήμα της, αυτό των 25 χιλιομέτρων, ενώ για μετάβαση από Γέφυρα Κοράκου π.χ. για το Ανθηρό Καρδίτσας θα απαιτείται επιπλέον διαδρομή 40 χιλιομέτρων πέραν των 75 της παράκαμψης. Το αυτό ισχύει και για τους κατοίκους των Ελληνικών η των Βραγκιανών ή του Καταφυλλίου. Δηλαδή συνολικά για διαδρομή Γέφυρα Κοράκου - Ανθηρό 15 χιλιομ. προκύπτει νέα διαδρομή 115 χιλιομ. Απίστευτο; Ναι απίστευτο. Δηλαδή καταργείται ουσιαστικά παντελώς για δύο μήνες η κυκλοφορία στον Καρδίτσας - Άρτας.

Αυτό, την ώρα που υπάρχει λύση για επιτόπια παράκαμψη είτε μέσω της παλαιάς οδού άνωθεν αυχένα Ντρασκού στη θέση “Πέντε Αδέρφια” Γέφυρα Κοράκου μήκους μόνο 2,5 χιλιομ. είτε μέσω ασφαλούς διαδρομής δια των έργων εκτροπής του Αχελώου, εκτός Γαλαριών, δια της θέσης Καλάμι Πηγών Άρτας στην Γέφυρα Κοράκου 3,5 χιλιομ. με πολύ λίγα έργα βελτίωσης της διαδρομής αυτής, κυρίως καθαρισμό αφού αυτή χρησιμοποιούνταν και από βαρέα οχήματα των εταιριών στα έργα εκτροπής. Επίσης εντός του Ξερολάγκαδου μπορεί - κατά τη γνώμη μας - να γίνει καθαρισμός του πάνω από αυτό, ή επίχωση δέκα μέτρων κάτω από αυτό, ώστε να διέρχονται και κατά την εκτέλεση των έργων οχήματα έστω και με σχετική βραδύτητα. Εξ άλλου το ευνοούν και οι καιρικές συνθήκες της εποχής.

Προβλήματα σοβαρά και αφάνταστη ταλαιπωρία περιμένουν ειδικά τους κατοίκους κατά βάσιν των Δήμων Γ. Καραϊσκάκη και Αργιθέας αλλά και ανυποψίαστων οδηγών από άλλες πόλεις της Ηπείρου και της Θεσσαλίας που θα θελήσουν να περάσουν από τον δρόμο αυτόν, χωρίς να γνωρίζουν τις διαδρομές παράκαμψης….. Πολλώ δε μάλλον αν απαιτηθεί η χρήση ασθενοφόρου στην περιοχή αυτή. Φαντάζεται κανείς το αποτέλεσμα. Μεγάλη ταλαιπωρία θα υπάρχει επίσης και για τα βαρέα και φορτηγά οχήματα αφού η προτεινομένη διαδρομή δεν παρέχει καμία ασφάλεια σε αυτά, ειδικά δε σε διασταυρώσεις οχημάτων και μέσα στη σκόνη στη χωμάτινη διαδρομή. Αυτό δεν έχει κανένα προηγούμενο, αφού κατά την διαπλάτυνση και ασφαλτόστρωση του δρόμου αυτού παλαιότερα, γινόταν μόνο ημερήσια ολιγόωρη κατά περίπτωση διακοπή κυκλοφορίας κατά τις εργάσιμες ημέρες. Το ίδιο γινόταν και στις γαλαρίες του Ντρασκού.

Μετά τα παραπάνω παρακαλούμε όπως παρέμβετε άμεσα οι δύο δήμοι ώστε να μην ταλαιπωρηθούν άσκοπα οι οδηγοί οχημάτων από μία αψυχολόγητη και ακατανόητη επιλογή των υπηρεσιών της Αντιπεριφέρειας Καρδίτσας. Η παρούσα επιστολή είναι αποτέλεσμα έντονων παραπόνων συνδημοτών μας αλλά και κατοίκων των γύρω περιοχών που βλέπουν ότι παίρνονται αποφάσεις κυριολεκτικά στο πόδι και χωρίς να λαμβάνονται υπ όψιν οι πραγματικές συνθήκες της περιοχής. Κανένας δεν λέει και μπράβο τους για την εκτέλεση των έργων βελτίωσης, αλλά θα πρέπει παράλληλα, να λαμβάνονται υπ όψιν και οι επιπτώσεις των στο Κοινωνικό Σύνολο.

Απευθυνόμαστε σε εσάς, τους δύο δήμους της Περιοχής μας, με την βεβαιότητα ότι θα παρέμβετε για το σοβαρό αυτό θέμα και μετά από συνεννοήσεις σας με τους αρμοδίους των υπηρεσιών της Αντιπεριφέρειας Καρδίτσας, θα βρεθεί η κατάλληλη λύση ώστε να μετριαστεί ή να αποφευχθεί η όποια άσκοπη ταλαιπωρία των κατοίκων των παραπάνω περιοχών .

Μετά τιμής
Χρήστος Β. Καπερώνης
Πρόεδρος της Αδελφότητας Πηγιωτών Άρτας

Δείτε τους χάρτες με τις διαδρομές όπως τις σχεδίασε η Αδελφότητα Πηγιωτών Άρτας.

Χάρτης διαδρομών Αργιθέας   Εναλλακτικές διαδρομές
Xartis diadromon Argitheas   Xartis enallaktikon diadromon

Ο καιρός στο Καταφύλλι

01 Faslis Xristos

Σελίδες μελών
Πρωτοσέλιδα
Δι@ύγεια - Δήμος Αργιθέας
Δήμος Αργιθέας
Εθνικές εκλογές Ιουλίου 2019
Αυτοδιοικητικές εκλογές 2019
Εκλογές Σεπτ. 2015
Εκλογές 2014
Εκλογές 2012
Τελευταία άρθρα