Όσοι αδιαφορούν για τα κοινά είναι καταδικασμένοι να εξουσιάζονται πάντα από ανθρώπους κατώτερούς τους.
Πλάτων 427-347 π.χ.
Σε μια εποχή καθολικής εξαπάτησης, το να λες την αλήθεια είναι μια επαναστατική πράξη!
Η φράση αποδίδεται από πολλούς στον George Orwell, αμφισβητείται όμως αυτή η απόδοση
Υπάρχουν τέσσερα πράγματα που κανείς μας δεν μπορεί να ανακτήσει.
Η πέτρα… αφού ριχθεί. Η λέξη… αφού ειπωθεί.
Η ευκαιρία… αφού χαθεί. Ο χρόνος… αφού περάσει.
Επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως Αρχαίο Ελληνικό ρητό
Ενίοτε δε, είναι μήτηρ "βαρεμάρας" και... "εκνευρισμού" Κ. Τ.
----------
Η ορθή σκέψη χάνει τη δύναμή και το κύρος της, αν την επαναλαμβάνεις πολύ συχνά" Αντρέ Μωρουά
Να γνωρίζουν όποιες και όποιοι με τα βιβλία τους και τις συγγραφές τους πως, ότι και να γράψουν, δεν μπορούν να αλλοιώσουν τα γεγονότα..... Δεν μπορούν να αποδομήσουν την Ιστορία του Έθνους μας, να απο-ελληνοποιήσουν το Λαό μας και ιδίως τα παιδιά μας στην κατεύθυνση των ιδεολογικών τους ανατροφών και διατροφών ή στην κατεύθυνση της παγκοσμιοποίησης. Μ. Παπαδημητρίου
Την Τετάρτη 15-03-2023 και από τις 13:30μ..μ. έως 15:00μ.μ. στην αίθουσα Αγγλικής του 4ου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Τρικάλων «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης», διεξήχθη το επιμορφωτικό σεμινάριο «Διαφοροποιημένη διδασκαλία: θεωρητικό πλαίσιο και πρακτική εφαρμογή» με επιμορφώτρια την κα Ζήση Στεργιανή, εκπαιδευτικό, κλ. ΠΕ 02, του 4ου Πειραματικού ΓΕΛ Τρικάλων «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης», στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Διαφοροποιώντας τη διδασκαλία και την αξιολόγηση των μαθητών στο γλωσσικό μάθημα: εναλλακτικές εφαρμογές με οδηγό τη διαφορετικότητα» με Συντονίστρια την κα Ζήση Στεργιανή, ΠΕ 02 και μέλη της ομάδας σχεδίου δράσης τους κ.κ Πουλιάνα Λουίζα, ΠΕ 06,
Το σεμινάριο παρακολούθησαν συνάδελφοι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το θεωρητικό και επιστημονικό πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, συμπεριλαμβανομένης και της εναλλακτικής αξιολόγησης, ως διδακτικού εργαλείου στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, ώστε αυτή να ενταχθεί συνειδητά στη μαθησιακή διαδικασία. Ταυτόχρονα, παρουσιάστηκαν παραδείγματα πρακτικής εφαρμογής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας με ανταλλαγή απόψεων σε ζητήματα της επιστημονικής πλαισίωσης και της εφαρμογής της σε ποικιλόμορφα μαθησιακά περιβάλλοντα. Από τη συζήτηση διαπιστώθηκε ότι η διαφοροποιημένη διδασκαλία αποτελεί μια παιδαγωγική και όχι απλώς μια οργανωσιακή προσέγγιση της μάθησης. Κύρια χαρακτηριστικά της είναι η συνειδητή επιλογή μεθόδου σχεδιασμού και διδασκαλίας μέσω ποικίλων διαδρομών για την επίτευξη ξεκάθαρων στόχων με εστίαση στους μηχανισμούς του θυμικού που επηρεάζουν την παρακίνηση για μάθηση και που στο κάθε άτομο είναι διαφορετικοί.